لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت روشها و نظریه های طراحی توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت روشها و نظریه های طراحی قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید 3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد 4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد 5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار نخواهند گرفت

اسلاید ۱ :

رونوشت های منهتن ۱۹۷۶-۱۹۸۱
the Manhattan transcripts

  • معماری تنها درباره فضا و فرم نیست بلکه با رویداد ،کنش و آنچه در فضا رخ می دهد نیز ارتباط دارد
  • رونوشت های منهتن با تمامی ترسیمات معماری تفاوت دارد ، به حدی که آنها نه پروژه واقعی اند و نه خیال پردازی صرف.
  • ایده :اصلی
  • ناسازگاری های میان کاربری،فرم و ارزش های اجتماعی است ناهم آیندی میان ذهن و عین،حرکت و فضا ،انسان و شیء شرایط آغازین این کار بوده است.

اسلاید ۲ :

پارك دولاويلت/ پاریس ،فرانسه /۱۹۹۷-۱۹۸۲       

  • طرح پارک از میان ۴۷۱ طرح رسیده در مسابقه ای دو مرحله ای انتخاب شد و طی یک دوره ۱۵ ساله ساخته شد.بنیاد این طرح متشکل از سه سامانه ی مستقل ،نقاط ،خطوط و سطوح است.

اسلاید ۳ :

موزه جدید آکروپلیس/آتن، یونان  ۲۰۰۱
سه ایده اصلی با تبدیل محدودیت های سایت به فرصتهای معماری،موزهای ساده و با ظرافت ارا ئه می دهند که وضوح مفهومی و زیاضی گونه یونان باستان را به همراه دارد
۱: ایده نور : موزه جدیده آکروپلیس را می توان ضد بیلبائو توصیف کرد.این موزه نخست موزه نور طبیعی است که اهمیت آن در رایطه با نمایش مجسمه های درون فضا است
۲-ایده حرکت :مسیر حرکت بازدید کنندگان یکجریان حرکتی سه بعدی را تشکیل داده که یک گردش معماری سرشار از تجربیات فضایی بدست می دهد که در حفاری های باستان شناسی شروع شده و تا سنگ مرمر پارتنون امتداد می یابد و امتداد آن به دوره ی رومی می رسد.
۳-ایده ی ساختمانی و برنامه ریزی: مبانی طرح موزه شامل است بر یک لابی ورودی مشرف به حفاری ها ، فضاهایی نمایش موقت،فروشگاه و تمامی فضاهای خدماتی.

اسلاید ۴ :

موزه هنرهای آفریقایی/نیویورک، ۲۰۰۰

  • هدف طراحی :این بود که تا ساختمان هم نقش منبع و هم نقش محرک داشته یاشد
  • عملکرد های درون ساختمان شامل بر قسمت های آموزشی ، پژوهشی وفضاهای چند عملکردی اجتماعی، محیط های کاری آرام و نگارخانه های انعطاف پذیر و نور پردازی شده از فن آوری پیشرفته برخوردارند.
  • نکته مهم در برنامه ریزی و طراحی موزه تغییرات عملکردی و انعطاف پذیری است.
  • در اینجا چوب به عنوان نمادی سنتی با سیستم های جدید شیشه ترکیب می شود و سمبلی از مشارکت ودسترسی را برای مخاطبان فراهم می کند.
  • سازماندهی قابل تغییر نگارخانه ها بر اساس پلان روستا های آفریقایی طراحی شده است.

اسلاید ۵ :

مدیا زون ابوظبی؛ پوسته های پایدار
Abu Dhabi, 2008 Media Zone Master Plan

  • طرح عظیمش برای مدیا زون ابو ذبی را با به کار گرفتن چند ویژگی از نظر زیست محیطی قابل قبول دوباره به تصویر کشیده است،
  • طرحی که نهایتا به کاهش کل انرژی مصرفی مجموعه کمک می کند. تیم معماران مسیر قرارگیری برج ها را شمالی ـ جنوبی، بجای شرقی ـ غربی طراحی کردند ؛ که کمک می کرد تا امکان تابش بیشترین نور خورشید را به نمای شرقی و غربی می دهد.
  • طرح که ، فضای فروشگاهی ، فضاهای نمایش ، رستوران ها ، کافه ها و فضاهای تعاملی را در بر دارد،
  • اکنون در نسخه بازبینی شده از نما ها یی استفاده می کند که با یک مش کامل از صفحات فتو ولتاییک اجرا شده اند. ترکیب صفحه ای فتو ولتاییک به از یک سو به فیلتر کردن نور ورودی کمک می کند و از سوی دیگر به تولید انرژی. صفحه بام نیز همچنین به یک سطح افقی چند منظوره تغییر حالت داده است که توسط واسطه حائل های رسانا از خورشید محافظت می شود..

اسلاید ۶ :

کارخانه و ساختمان اداری  شرکت  ساعت سازی واچرون کنستانتین ژنو،سوئیس۲۰۰۱  Vacheron & Constantin

  • این کارخانه ساعت سازی سوئیسی توسط برنارد چومی بین سالهای ۲۰۰۴-۲۰۰۲ طراحی و اجرا شده است.
  • بنا به خواست کارفرما تاکید روی خلاقیت و کیفیت بنا بوده است، تا اشره به روند تولید رو به افزایش این کارخانه
    برنارد چومی به عنوان برنده مسابقه ای که به منظور طراحی این ساختمان برگزار شده بود،انتخاب شد.
  • کانسپت
    چومی در جستجوی پیوند بین سنت و نوآوری در طراحی این ساختمان بوده است.ارزشهایی که در ساختمان نمود خود را با بیان مورفولوژیکی-که روشن و قانع کننده است – به خاطر وجود نورهای اطراف و انعکاسهای آن و همچنین اجزایی که به طور انعطاف پذیر و مداوم استفاده شده اند تا نیازهای عملکردی این برنامه را پاسخ دهند، پیدا کرده اند و توانسته اند خود را با مقیاسهای گوناگون این ساختمان وفق دهند.